jasså?!

Hejsan!
Jah då har det blivit ett tag sen jag skrev igen då. Det har ju hunnit hända en del saker också. I måndags var det ju röd dag och alla var lediga typ.  Vi hade mina kusiner på besök eftersom att jag har fyllt år. Jag fick ett pressentkort på intersport och ett haslband :)
Dagen var jättebra tills jag börjar att få ännu mera ont i magen och kan knappt gå. Tar en Ipren och tror att det ska hjälpa, vilket det inte gör så jag ringer och frågar. Svaret jag får är att jag ska åka in till akuten för att kolla upp vad det är. när jag kommer in en timme senare så dröjer det inte så länge tills jag får komma in och berätta samma historia 100 gånger. Det var så att jag spelade fotboll för två dagar sen, då jag fick ett knä inprejat i magen. Jag har då aldrig vart med om en sådan smärta någon gång förut.  kommer inbte ihåg så mycket av det...
aja på sjukhuset tog det typ 5 timmar. Jag fick massa nålar  och rör i armarna. Blev även röntgad, fick åka in i en sån där tunnel. Men röntgen visade inte på något annat än att jag hade fått en rijäl smäll på musklerna.  så nu sitter jag där jag sitter och har ont när jag går.. men men det gör inget för det var en så grymt rolig match :)

Igår gick jag upp kl 05.30 för att jag skulle följa med min kusin i lastbilen. Har ju som sagt inte bestämt mig ännu vad jag ska gå för linje, men dagen gjorde mig lite mer säker på vad jag vill göra. Så nu blir det nog fordon i första hand. :)
man får ju  faktiskt samma kurser i matte,engelska och svenska som i vissa andra linjer, sen får man alla körkort gratis. Om det nu skulle bli så att jag inte vill jobba med det här sen så¨är det ju bara att plugga vidare, eller så får jag vell sitta i en kassa någonstans och vara trevlig mot kunderna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg header :P

2009-04-15 @ 22:47:12
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tackar :P

Tack för hjälpen Jessica :D

2009-04-16 @ 09:59:59
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

No preoblemas

2009-04-17 @ 11:56:55
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback