Mobil på lagning

tjena bloggen.. Sry för den dåliga uppdateringen, men det är faktiskt så attjag inte har varit hemma och kunnat skriva.. Helt otroligt tycker jag iafl.. brukar lixom sitta här 24/7.
Men men  kanske kan skriva nåfra rader nu då i alla fall...
I helgen  hade jag besök av sara här.. Vi målade mina väggar i lillstugan :P blev faaktiskt riktisg fint... Sen kom Madde och Mattias också på besök, men pappa satte Mattias i att  gräva avlopp Stackarn ;) utnyttjar mina polare.. hehe
sen på kvällen tog vi mopparna till vreta för att handla inför kvällen, där vi hamna på min balkong framför grilen ;)
Sen i söndags så drog vi hela gänget till Uppsala för att spela match.. Seriepremiär :D  vi vann med 3-1 JIppi :P
 Nej nu får det räcka för idag God Natt och sov gott Pusspuss...
( bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback