God natt!!

Jaha då har man hunnit en del idag oxå :P
vaknade vid sju tiden av att två små ungar hoppade runt i lägenheten. Så det var ju bara till att gå upp och göra frukost till de små barnen :) Svårt det ska vara för barn att bestämma hur det vill ha det.. Varm eller kall oboy, Youghurt eller macka.. ja ni förstår säkert :P Men eftersom att jag fick väldigt bra betalt så ska man inte klaga :) Tack en en gång för pengarna och biljetterna!!! tycker att det var för mycket egentligen... Tack!!!
sen kom Jenny och hemtade mig och vi drog vidare ut till Rådmansö.. där vart det fikaoch sen packning för att sen dra på match... Matchen slutade med att vi förlorade med 2-0 men tycker att vi spelade jättebra endå :D
Nej nu ska jag nog susa så man orkar ta sig upp till den där piss skolan imorn...Men men får ju tänka att det bara är typ 2 månade kvar till  SOMMARLOV!!
Pusssss


Rotade upp lite gammla egobilder på min kamera :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback