Måndag ;D

Tjaoo
idag var det skola igen det är jätteroligt att träffa polarna men asjobbigt att gå upp tidigt för att ha lektioner med lärare som e helt cp, då menar jag inte alla utan bara Jose´. aja orkar inte prata om honom nu.
dagen har vart ganska nice fast dt händer inte så jätte mkt på våran  skola, men det beror nog på att jag går på "skärgårdsskolan" Rådmansö skola.
igår berätta pappa att han skulle skriva under till att jag ska ta hål i naveln så jag hoppas att dt blir av den här veckan Jippi :D
aja har int så mkt mer att skriva nu byebye <3

   
Sara o Emil:P<3                         Jag o Sara <3

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA, skärgårdsskolan xD seriööst!

2008-09-29 @ 17:55:41
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback