FREDAG <3

Heeejsan :D
i skolan blev man då nerklottrad av marcus med min penna  så jag är alldeles blååååå ......

efter skolan åkte jag in till norrtälje med Sara :D vi shoppade varsin BH o örhängen :P
jag köpte oxå en skjorta som jag vart alldeles käär i hahhaha  :P:P:P
för att driva tiden lite så gick vi o satte oss o fika på Hörnan :D måste bara säga att världens bästa Sara bjöd mej på den fikan för att jag inte kunde betala med kort där ;) men nästa gång är det min tur att bjuda :P

när jag kom hem så  kom carro på att hon skulle ta hål i örat så då härmande jag henne lite hihihi men jag tog två hååååål :D
haha varför ska man betala 100 kr när man kan göra dt själv med en nål o lite is :P

   
Örhängen från H&M 20 kr

BH H&M 129 kr   
 
Skjorta Byoung 299 kr 
  
Fika på hörnan :P    
  

mina håååål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback