AAAA!!!!!!!

Fan vad jag är arg !!! fattar ingening på  den fucking j¨vla matteläxan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sofia har lovat att hon ska gå igenom med mej men gör hon dt eller? NEJ har  påmint  henne i 3 veckor o hon säger bara att hon måste plugga på själv innan ??? hallå e hon int utbildad elle???
snart är dt där provet ska jag få IG bara för att hon inte har tid att förklara?

aja till lite roligare:)
I helgen har sara sovit hos mej :D
hon kom med 5 bussen så jag o Molle gick ner för att möta henne:) har ni någonsin sett en mörkrädd hund?  han har aldrig varit sån förut men igår var han jätte rädd?
när vi kom hem till mej så chattade vi lite med gustaf o johan samtidigt som vi mumsade på chips :D
vi ringde Mikael Nyqvist på hans mobil o tänkte att vi kunde säga att vi ringt fel :) bara så vi fick prata med honom cool va??   men vi fick inget svar :(
sen kom vi på att vi tar en cykeltur med våra vackra reflexvästar o kollar lite i södervik. när vi kommit halvvägs så möter vi en moppe :) han vänder o vi fick se att på den satt ju Emil Ö haha :)   han skulle dra till Jw johanna o ida .. 
när vi står där på vägen så ringer dt på min mobil.. Dolt nr stod dt men jag svara o  gissa vem dt var???!!!!  MIkael Nyqvist haha


sen drog vi hem till mej pumpade  moppen o drog till Jw :) där sjöng vi singstar o spelade Guitar hero :D
vid 12 tidn drog vi hem o kollade på film :)


Idag har jag int gjort så mkt  vart o tränat och sen hade vi ett litet möte :D


nu ska jag dra o kolla på TV :D

Bye Bye <3



BILDER KOMMER SEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback