vet inte vad jag ska skriva?

fan min tandställning har typ gått sönder så måste fixa den snabbt men när ska man ha tid till de då? nu kan man ju inte missa en enda sekund av skolan. betygen sätts typ nästa vecka....

igår hade jag utvecklingssamtal, jag hade ganska schysta betyg iafl men bara ett mvg i idrott. eller nästan jag skulle typ bsrs visa litr mer vad jag går för så skulle jag få mvg till jul.
efter skolan åkte jag mamma och syrrrorna till arninge och täby. mamma skulle kolla på ett akvarie men satan vad dyrt de är,men till slut så bestämde hon sig iafl för att köpa ett typ 300L.
jag o syrrorna fick varinna jeans i täby :D

idag har jag vart o spelat fotboll i hallen det gick kanske inte så bra för oss i resultaten men jag tyckte iafl att vi var jättebra.
sen åkte mamma jag o syrrorna o åt pizza :D mums

orkar inte ladda upp bilder nu så dom kommer senare.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback