2008

Tjena!
sista måndagen 2008 känns inte alls konstigt bara dt att året har gått så j¨kla snabbt eller tkr int ni dt? :)
men man har ju hunnit med en massa iafl, jag kan inte säga att jag har haft en riktig kompis som jag kunnat lita till 100 på ngn gång men dt här året har gett mej en riktig kompis som jag kan lita på :)<3
jag förstår inte vad jag gör för fel? jag kanske inte är världens bästa men  varför ska jag bli behandlad som luft? men nu känns dt ändå som om jag har börjat bli behandlad som en människa igen av vissa :) och vissa andra som inte gör dt men jag bryr mej inte längre bara du inte förstör för mej igen!!! jag vet att du inte är så omtyckt som du tror så om du fortsätter som du gör så har du kanske inte så många vänner kvar.  hoppas att du läser dt här och tar till dej bara för dit eget bästa så att du inte står där utan vänner sen .. du borde veta vem du är annars e dt bara att fråga m

Sommar
spenderade en vecka på västkusten med Madde S o min familj. :D
första sommaren med moppe :P
lärde känna Sara mycket mer :)<3
Tältning i Infjärden :P
kom 2a i serien :P
och massa andra roliga saker :P

idag har jag inte gjort så mkt städat rummet vilket jag hatar :P och vid halv 4 drog jag in med bussen för att träffa mamma :P
vi gick o handlade på typ alla mataffärer  i norrtälje, Flygis, willys o coop aja inte så roligt kanske men imorn drar dt iväg till Täbyyyy med Sara <3



                                                                                                           <3                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback