Sthlm

Tjena

då var jag där igen vad ska jag skriva om?
men dagen börjadeiafl med att jag o  sara tog bussen till sthlm :D
jag skulle först till tandis o fixa min tandställning, dt  tog lixm 1 timme seriöst söligare människa får man ju leta efter, skabbig var hon oxå ....
sen drog vi vidare in till T-centralen o år mc-donalds :P
efter den goda lunchen gick vi runt o letade efter julklappar, vrf ska dt  vara så svårt att hitta ngt bra att ge bort? men efter typ 3 timmar hade vi hittat nästan till alla. Emil o Marcus får nog de bästa :P
när vi var nöjda tog vi tunnelbanan till tekniska? eller var dt inte så att sofi o sara tog fel? hamnade i ropsten så dt  var bara till o åka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback