jul jul strålande jul

Hejsan
Julafton igår .. vad ska man säga, kan ju inte påstå natt dt var den roligaste julen men massa fina julklappar fick jag iafl :P
började dagen med att hela eller ja halva släkten samlades hos farmor o åt ulfrukost ( gammal tradition )
på kvällen åkte vi till motmor o morfar, bara gammla människor, otroligt roligt ? men vad gör man inte för att fe äldre ska bli  glada. massa mat och sälvklart en massa julklappar oxå så måste säga att dt blev en bättre jul än vad ag hade väntat mig.

3 par örhängen
1 armbandsklocka
Lost-box 4
perfym
nessesär
elektrisk rakhyvel
kortlek med fotbollstaktik
800 på intersport
navelpercing
halsband.
Björn borg trosor
badsalt 
påslakan med hjärtan
o lite bra ha saker :P
 av Sara fick jag världens finaste tavla, o ett halsband som vi köpte lika till varandra :P<3


idag borjade dagen med julfrukost med farmor o pappas farbror.
sen drog jag, mamma o pappa till nt för att köpa en kamera till mej Jippi :P

 

God fortsättning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback