hej igen

heejsan nu var dt ett bra tag sedan jag skrev, hoppas ni int saknat dt alldeles för mkt. inte för att jag tror att dt är någon som läser min blogg men iafl.
men lixm vad ska man skriva om?
Det händer inte så jättemkt i mitt liv just nu. jag har haft en grymt kul helg, vill inte skriva om den här men iafl.
julen närmar sig men jag längtar inte ett alls, jag hatar verkligen julen förutom att man brukar få härliga julklappar :D det jag längtar mest till just nu är att jag om några månader ska få flytta ut i ett nyrenoveat litet hus med kök o allt :P

i skolan känns det just nu som att en viss person hatar mej jag vet inte vad jag har gjort eller ngt, det känns lixm som om hon skiter i mej, bara kommer fram när jag står o pratar med personer o vänder ryggen till mej o börjar själv att prata med den jag pratade med :O halllå vad är problemet?? jag bryr mej inte om du hatar mej men vafan kom istället och sej vad du vill istället???????????

imorgon ska skolan till naturhistoriska vet inte om jag tycker att dt ska bli kul  eller tråkigt?

På fredag ska jag o min älskade Sara till sthlm och shoppa julklappar, dt brukar alltid bli lika kul när vi drar till sthlm :D


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback