Betyg

heej
asså jag vet seriöst int vad jag ska skriva om? det är ju ganska tråkigt att bara skriva om dagen eller?

aja snart är dt iafl jul vet int om jag ska skratta eller gråta? men vad gör man inte för dom äldre man måste ju ställa upp. och så hatar jag verkligen julmaten, dt enda jag äter är lixm potatis, köttbullar o ägg. mums att äta dt hela helgen!!

jag kan vell berätta lite om min dag iafl :D
har typ blivit förklyld så orkar inte göra så mkt :(
sista dagen i skolan :D jippi..   julspel på morgonen papparkaksbak ( jag o sara bakade en kuk o två  bröst moget? )
sen var dt betygen ä int så jätte nöjd men ett MVG iafl :D när jag kom hem så såg jag att jag har fått fel betyg i svenska hon hade satt G fast dt skulle vara VG. så dt var bara till att ringa henne, inga problem hon skulle ändra dt imorn :D:D

efter skolan vid 5 tiden kom Linda  hämtade mig vi drog till min kusin Dennis som jag även kallar bror eftersom jag inte har ngn riktig bror. Han fyller 18 idag Grattis..  

men nu ska jag nog krypa ner i sängen, ska upp ganska tidigt imorgon jag o sara ska till sthlm o shoppa julklappar :D:D
puss o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback